2009. június 20., szombat

Bővül a náczi akta!

Képzeljétek el, ma mentem a munkahelyemre (mert én dolgozom, és nem anyuci elkényeztetett drogos fia vagyok) és már ahogy kiléptem a kapun meg kellett rémülnöm. Igazából nem is esett nehezemre, mert már vagy 2 órája nem rémültem egy jóízűt. Az történt ugyanis, hogy a szomszédos zebrán egy óvódás csoport vonult át BAKANCSBAN! Ugye tudjuk kik menetelnek bakancsban?!?! Sapka is volt rajtuk(Áronka ha megtalálunk véged!)

Most pedig olvasói levél, és egy újabb lebuktatott náczi:
Sziasztok bátor barátaim! Büszke vagyok rátok! Ti kimondjátok azt, amit a szélsőjobboldali média eltitkol az emberek elől! Nem is tudtam mi folik ebben az országban amíg el nem kezdtem olvasni a Mi Ferencünk blogját... el is szomorodtam. Tudjátok, panelházban lakom, mindenki ismer mindenkik házon belül... De ott van lent a Lajos, a 2/B-ben... És az nem elég, hogy ott van de nagyon ijesztő is. Tegnap mikor levitte a szemetet láttam amint egy döglött fehér galambot hajít a kukába. Egyértelműen a társadalmi béke ellensége! Követelem, hogy húzzátok lámpavasra azonnal. Éjszakánként nem tudok aludni, állandóan az motoszkál a fejemben, hogy bármelyik pillanatban bekattanhat és az erkélyre kiállva Hitler idézeteket kezd ordibálni a békés lakóközösség legnagyobb rémületére.

Tegyetek valamit!


Megértjük a kétségbeesésed! Abszolút egyet értünk, náczivadásznak ahogy elolvasta a levelet haza kellett mennie nadrágot cserélni a félelemtől. Már mindenütt ottvannak, mint a terrorista alvó sejtek. Egyszercsak megkapják a parancsot Viktortól és tessék, az történik amit fent leírtál.

Itt vannak az adatai, aki ismeri az tegyen belátása szerint.

F. Tibor gyerekmolesztáló fotelnáczi:

  • Név: F. Tibor
  • Foglalkozás: nyugalmazott üvegvisszaváltó. Egyesek szerint alkalmi munkából tartja el magát. Ugye tudjuk kik végeznek alkalmi munkát?!
  • Család: nincs, nem fog hiányozni senkinek. Természetesen ez abszolút megérthető egy ilyen ostoba náczi esetében.
  • Telefon: kiköttette, mert felidegesítette anno Ferenc vezetőnk sok kampányhívása. Mikor rájött, hogy hiába ordibálja a készülékbe: "haggyámábasszadmeg nemszavazokrád mert náczivagyok", összetörte.
  • Tartózkodási hely: kedvenc fotele. Természetesen a hír és echo tv-t nézi belőle. Tüntetni nem jár ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése