2009. június 21., vasárnap

Bréking nyúz. Egy korszak véres vége.

Sziasztok, Steinmüller Eszter vagyok, 12 éves. A szomszéd Guszti bácsi diktálja ezt az üzenetet nektek mivel én vagyok a környék írástudója. Segítségeteket szeretnénk kérni, mert hatalmas nagy baj van!!! Ezek a mocskos magyarok, újnyilas fasiszta szkájnderek elkapták a Bélát, meg a Gézut (Náczivadászt, és Fasisztavadászt)! Már napok óta nem tértek haza, több mint 50 gyermek várja őket vissza!! Kérek minden jóérzésű antifaszistát, hogy ha tud segíteni, akkor jelezze! Nagyon aggódunk értük!

A történtek szemtanúja volt osztálytársam Eulália 1,5 éves fia, Lajka! Így írja le a történteket:

"Apa meg Gézu szombat reggel elindultak dolgozni (megélhetési bűnözni, ahogy a politikások monnyák). Az éhhalál elkerülése végett loptak pár karton cigit, meg kannásborot - értsék mán meg, hogy valamibő élni kell. Mire elindultak hazafele szalonspicces állapotban rájuk setétedett. Egyszer csak arra lettek figyelmesek, hogy egy kopasz fejen megcsillan a holdfény!!! Ekkor rémes gondolat futott át az agyamon: ma még nem dugtam a nővéreimmel. Őőő... dikkmá mivel apáék békeszerető, törvénytisztelő emberek, akik nem keresik a bajt inkább átmentek a járda túlsó szélére. Ekkor azonban már késő volt. A szemét rasszista, kopasz szkinderek habzó szájjal estek neki apunak, meg gézunak! Hogy megvédjem őket elkezdtem szaladni, de figyelmetlenségem miatt elestem.

Mire felkeltem olyan látvány tárult a szemem elé, ami miatt a szar is belémfagyott! Ott volt tomket béla, vona gábor, usztics mátyás, szálasi ferenc, és a magyar gárda mind az 1300 tagja. A hátsó sorokban maga Rudolf Hess karlengetett. Sírva ordítottam, hogy ne bántsák az apukámat, de ők csak rúgták és ütötték, szélsőjobboldali, kirekesztő módon azt ordítozták: CIGÁNY HOLOKAUSZT! GRRR!

(Most döbbenek rá, hogy ezek ugyanazok az emberek, akikről a múltkor a tévében lehetett hallani! Akkor is ezt üvöltözték, és rálöttek roma dezsvíreim házára! Még a frissen lopott vásárolt plazmatévéjüket is szétlőtték szerencsétlen családnak! Hát min fogják nézni a győzike sót és a mulatós müsorokat?)

Miután még jobban megréműltem, remegve megpróbáltam ismét futni, mivel már jöttek felém ezek a szemetek! Futás közben elővettem az új telefonomat, amit tegnap találtam egy szimpatikus srác zsebében, majd reszkető kézzel készítettem egy képet az üldözőimről.

"Zombi náczista kórus: -Zikkájl! Megdöglik a nemmagyar! Zikkájl!"

Ennyire emlékszem... utoljára azt láttam, hogy egy bakancs lendül az arcom felé, aminek a talpán egy horogkereszt, és egy magyar gárda címer volt. Mellette Hitler fogott kezet Orbán Viktorral, de nem volt időm jobban megfigyelni.
A kórházban felébredve Ágnes asszony szentképét láttam meg először a falon, érdeklődtem, de sajnos a két hősnek teljesen nyoma veszett."

Azóta sem jelentkeztek népes családjuknál. Nem is merünk a legrosszabbra gondolni... Hogy történhetett ilyen? És pont a Habzószájú Antifaszizmus™ két legnagyobb alakjával, kik szavaikkal mentik meg a világot minden nap?!

Segítsetek őket megtalálni! Nem lehet vége ilyen kegyetlenül! Nem folythatják vérbe ellenállásunkat az újfasisztákok!


"És a nép értelmesei sokakat oktatnak, de hullanak fegyver és tûz miatt, fogság és rablás miatt napokig. És miközben elhullanak, megsegíttetnek kicsiny segítséggel, és sokan csatlakoznak hozzájok képmutató beszédekkel." Dániel, 11:34

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése