2009. június 21., vasárnap

Egy aggódó anyuka levele

Az alábbiakban Rita levelét közöljük, és mély sajnálattal, és egyben megvetéssel tekintünk rá. Nem volt elég határozott a náczi ellenes nevelése. Tessék, ez lett belőle...

Kedves Vadászok!

Kérlek benneteket, segítsetek! A családunk romokban van! Ha kiderül, amiről bizonyságot szereztem, akkor a férjem válni fog, az idegösszeomlás szélére jutottam! Borzalmas dolog történt nálunk, képtelen vagyok arra, hogy összeszedetten elmondjam. A lényeg, leírni is fájdalom, bizonyosságot szereztem arról, hogy a 7 éves lányunk náci. Ez május közepe táján történt, azóta figyelem a gyereket. A biztonság kedvéért az utcára is alig engedem ki, igyekszem a testvérétől is távol tartani. Félek, hogy állapota fertőz, és gyanítom, hogy egy súlyos elmebetegséggel állok szembe. Gyanúm van rá, hogy cseppfertőzéssel, a levegőben terjedő kórról van szó. Ha téves a teóriám, akkor csak az történhetett, hogy a kórházban elcserélték és nem a saját gyermekünket neveljük. Ezt a későbbi genetikai vizsgálat be fogja bizonyítani.

Szóval május közepén Nógrád megyében autóztunk. Fák, füvek, bokrok, dombok, ég, nap, csak, mint máshol a világon, nem volt ott semmi különös. 7 éves lányom nagyon csöndben ücsörgött hátul (én vezettem). A gyermekfigyelő tükörben el kezdtem mustrálgatni pici arcocskáját és miközben nézelődött ki az ablakon, valami furcsa csillogást láttam meg tekintetében. „Drágaságon, miért vagy ilyen csendben?" –kérdeztem, akkor még boldog anyaként. „Gondolkodom"- jött a válasz, ami már gyanús volt, és elsuhant egy gondolat: milyen nevelést kap tőlünk ez a gyerek, hogy csak úgy, engedély nélkül el kezd gondolkodni? „És min gondolkodsz?"- kockáztattam meg a kérdést. Ma már tudom, hiba volt. „Azon gondolkodom, milyen jó nekem, hogy magyar vagyok." Megfordult velem a világ. Ez nem lehet!! Én mindent elkövettem, hogy rendes gyereket neveljek. A Hét vezérről úgy tudja, hogy Hófehérke barátai; a turul nem más, mint a pekingi némakacsa fiókája; a Kárpát- medencében az udvaron pancsolni szokott; az Árpádsávos zászló egy gyorsétterem reklámja; Trianon egy bugyuta társasjáték neve; Erdélyben pedig vámpírok élnek, oda sohasem szabad menni.

Higgyétek el, ez a gyerek rendes nevelést kapott és náci lett!! MIT TEGYEK, SEGÍTSETEK!

Egy aggódó, becsületes, rendes anya

Egyértelmű, hogy teljesen el kell zárni a másik gyerektől, mielött az is megfertőződik! Miután ez megtörtént el kell kezdeni az átnevelést! Talán még vissza lehet hozni... javaslunk kezdetnek egy holokausztmegemlékezést minden reggel, délben, és este. (esetleg éjjel is be lehet iktatni ilyeneket, csak hogy nyomatékosítsuk a gyerekben!) Amennyiben nem járna sikerrel az átnevelés, akkor le kell dobni az Olimpusról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése