2009. június 20., szombat

Még egy...

Boltban jártam az imént megvenni az antifa reggelimet, és istmét olyasmi történt amire nem számítottam.

Betértem vásárolni, kinéztem magamnak pár zsemlét és kértem 15 deka párizsit. Mire az eladó:

-Tizennégy, maradhat?

A büdös náczi kurva édes anyádat, azt! Mit képzelsz te?! 14? Jó, hogy nem már rögtön fehér hatalom! Romlott náczi! Persze ezt csak gondoltam magamban. Rögvest elkértem a panaszkönyvet és ezt írtam bele:

"Ezek itt mind náczik! Szaros náczi párizsivel akarták kiszúrni a szemem! És tettlegesen is bántalmaztak! Mondtam már hogy náczik vagytok mind?"

Még pár másodpercig csúnyán néztem az eladóra, majd távoztam. Remélem bezárják ezt a náczifészket!

Persze harcos antifasisztaként amíg nem figyelt azért ráfingottam a parizerre. Mocskos náczi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése