2009. június 20., szombat

Olvasó lebuktatta a saját nácigárdista macskáját! Cirmi NÁCZI! (mert már ők is...)

Kedves náczivadászok, és Békés Antifaszisták!

A minap, mikor este a munkából mentem haza (kicsit korábban, mert be akartam telefonálni a drága albán úr rádióműsorába) hát milyen látvány fogadott??Az én jólnevelt, antifaszistának tanított, és a hűtőmből állandóan lopkodó fekete egerekkel szemben toleráns (vagy tóralens? a fene se ismeri ki magát ezen a sok tudományos szón...) macskám, egyik napról a másikra megnáczult!

Nem számított rá hogy korábban megyek haza, így lebukott a náczi sapkájában...Egyből elhatárolódtam!!!!Egy világ bomlott össze bennem... és szerintem biztsan tudom hogy a zinternet az oka! az a sok náczuló honlap! Egyből ki is húztam a zinternet dugóját a falból...

Ezúton szeretném figyelmeztetni a többi antifaszista macskagazdát, hogy figyeljenek oda, mert a macskák nagyon hajlamosak a zordas eszményekre!Bizonyításképpen itt a fényképe!!!

Békés többségi és harcos antifaszista tiszteletem!

Ui: A büntetést még nem találtam ki a gaz macskának, de ezúton szívesen fogadok minden javaslatot.....addig is a pincében tartom humánusan láncra fűzve, száraz kenyéren és vízen (mert én nem vagyok olyan bosszúálldogáló és kegyetlen mint a náczik)

*** Köszönjük leveledet! Minket nem hatnak meg az ártatlan szemek, hisz tudjuk, hogy mögötte véres eszmék lapulnak! Légy könyörtelen vele, megérdemli!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése