2009. június 21., vasárnap

Interjú Dr. Generaloberst Lajossal

-Ön mint köztudott hivatásos náczi. Milyen volt szembesülni a ténnyel?

-Nos, szüleim mondták meg nekem 14 éves koromban, hogy náczi vagyok. Akkor még nem igazán tudtam mi az, de nem sokkal később középiskolában már részletesen tanultunk a Holocaustról. Azonkívül, hogy megijedtem magamtól, és undorítónak találtam, hogy felelős vagyok sok trilliárd ember haláláért, azt is megtanultam milyen alsónadrágot hordott Rudolf Hess Auswitz-i parancsnoksága alatt.

-Ezt megértem. Hogy tudta feldolgozni a történteket?

-Akkoriban még nem volt szokásban az elhatárolósdi, pedig ha már akkor feltalálják, sokkal könnyebb lett volna a dolgom - csak elhatárolódtam volna magamtól és ment volna minden tovább. Így azonban nagyon szörnyű gyermekkorom volt. Senki nem akart velem fogócskázni, mert attól féltek ha elkapom őket akkor mennek a haláltáborba. Pokoli érzés.

-Végül aztán sikeresen elvégezte tanulmányait. Milyen az élete most?

-Hát, nincs változás. Szélsőségességem és állandó kirekesztésem miatt nagyon egyhangú az életem. Árpád-sávos (ez is tipikus nárczista csúsztatás, már mindannyian tudjuk, hogy valójában nyilas-sáv - a szerk.) zászlókat lobogtatok, buziknak beszólok, gárda felvonulásokra járok és hasonló újfasiszta dolgokat cselekszem. Elég egyhangú, de sajnos a csendes többség elítél engem náczi mivoltom miatt, így beilleszkednem sem könnyű.

  • Nem vehetek fel fehér ruhát, mert az a fehér felsőbbrendűséget szimbolizálja,
  • nem vehetek fel fekete ruhát, mert az SS is feketében öltmegsokmilliószegényembertfúj,
  • nem vehetek fel színes ruhát, mert az provokáció a kisebbségekkel szemben,
  • nem hordhatok bakancsot, mert tudjukkikmenetelnekbakancsban,
  • nem hordhatok sapkát sem, hiszen a nácik sapkában öltekmegsokmilliószegényembertfúj,
  • nem sétálhatok a parkban a barátaimmal, mert tudjukkikmenetelnekcsoportosan,
  • nem szabad fennakadnom azon sem, ha valaki azt mondja nekem, hogy "hülye magyar", mert akkor náczi vagyok (hiszen maga náczi - a szerk.)
    .

-Maga egyre undorítóbb. Mi a véleménye a magyarországi kisebbségi helyzetről.

-Náczi vagyok, ergo mindenki dögöjjön meg aki nem magyar. Érti.

-Én antifasiszta vagyok, és így teljes mellszélességgel kiállok a kisebbségek integrációja mellett, és küzdök a hátrányos megkülönböztetés ellen. Gazsi azért lop, mert maga nem adja neki oda önként. Kohn azért adja drágán mert maga megvenné olcsón is. Azért vásárolja fel az országát, mert úgy tartja kedve. Ez a liberalizmus lényege - mindenkinek mindent szabad, amíg az az SZDSZ-nek jó. Érti már?

-Náczi vagyok, nem gondolkodom. Csak azt tenném hozzá, hogy zikkhejl.

-Ilyenkor érzem igazán megerősítve magam hitemben. Le kell számolnunk az összes magához hasonló szélsőségessel - még akkor is ha csak a mesekönyvekben és a kormányszóvivői sajtóanyagokban léteznek.

G. Lajos népírtó szélsőséges és barátai:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése