2009. június 21., vasárnap

Olvasó fájdalmas vallomása

Kedves Vadászok!

Döbbenetes dolgot fedeztem fel a minap! NÁCZI VAGYOK!!!
Teljesen megrémültem és a halálfélelem úgy eluralkodott rajtam, hogy azóta egy gumiszobában fekszem kikötözve, nehogy kárt tegyek magamban. Ezeket a sorokat is gondolat-vezérléses számítógéppel írom, amit a MAZSIHISZ bocsátott rendelkezésemre, hogy gyógyulásom első fázisaként beismerjem bűnösségemet.
Az első jelek most június közepén jelentkeztek, amikor egy rokonom gimnáziumi ballagásán valami ismeretlen erő arra késztetett, hogy a Himnusz ( persze nem az a jó kis teknós változat!) alatt vigyázz állásba merevedjek és befejezzem a mellettem ülő kopaszodó, fekete öltönyös vérnáci szülő szidalmazását, persze csakis gondolatban, mert én nem süllyedek le az ő szintjükre! Fhö...
Aztán egy hete...a sírás fojtogat...a kisfiamat azt a fasisztoid külsejű, kis férget megverte a Lakatos Árminka, a csillogó szemű romafiúcska, mert a fiam ( kénytelen vagyok így nevezni ) nem adta oda önszántából a mobilját! Erre én feljelentést tettem! Ó Jahve! Hogy lehette ilyen balga! Hál' Istennek nem lett semmi az ügyből, mert Árminka még csak 12 éves, így nem büntethető. Azóta rendszeresen meghívom a kedves roma családot a házunkba, már ami maradt még belőle és a kisfiamnak a sarokból kell végignéznie, ahogy minden berendezési tárgyunkat és már a tető egy részét is odaajándékozom szeény hátrányos helyzetű polgártársainknak. Igaz a konyhaszekrény nem fért a Mercedes-re, de egy közeli rokon platós gépjárművén sikerült elvinni.
Úgy érzem nem tettem eleget, hogy lemossam magamról a bűn mocskát Kérem segítsenek, vagy öngyilkos leszek!!!!

Egy bűnbánó náczi

Azt hiszem, hogy az ország csendes és békés többségének nevében állíthatom, komolyan el kéne gondolkoznod az öngyilkosságon. Hihetetlen miféle ordas eszmék fortyognak a fejedben. Az egyetlen dolog ami miatt bűnbocsánatot nyersz, hogy legalább szegény, sanyarú, hánytatott sorsú polgártársaidnak próbálsz segíteni! Azonban ez nem elég! Legközelebb mikor jönnek add át nekik értékeidet, késeld meg magad gyermeked szeme láttára, és ha tetszik nekik ajánld fel nejedet közösülési célzattal. Ha mindezt megtetted, már csak látens fasiszta vagy, kiben lappang a szélsőséges eszme - tehát kevésbé vagy veszélyes a társadalom integritására. De azért MI MÉG FIGYELÜNK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése