2009. június 21., vasárnap

K. Matild homofób gyilkos-náczi adatai!

Olvasónk levélben hívja fel a figyelmünket saját barátnőjének ordas eszméire és tetteire, lássuk hugyosjoska19 levelét:

Elhatárolódom kedves szerkesztők! Minap éppen a barátnőmmel sétáltam kézenfogva (tudom, hogy fiú-lánnyal az undorító, de én legalább biszexuális vagyok), mikor felvetette az ötletet, hogy mehetnénk a melegfelvonulásra ellentüntetni. Hát én azonnal felháborodtam. Nem kicsit. Azonnal szakítottam is vele, mikor másnap találkozót könyörögtem ki vele, így jelent meg és bejelentette, hogy ő mégiscsak elmegy. Ekkor leütöttem egy féltéglával és bevonszoltam a pincébe... ki tudja hány ártatlan más gondolkodásút döfött volna le azzal a hatalmas kardjával. Nem engdhetem, hogy ilyen megtörténjen. Pár napig kenyérrel és száraz vízzel láttam el csupán, hátha kidöglik benne a náczi eszme, sajnos 3 nap mulva konstatálno kellett, hogy még náczibb mint valaha. Épp készültem, hogy sátánista szertartást rendezek, így űzvén ki a démont belőle, mikor megszökött. Azóta is szabadlábon garázdálkodik és írtja a békés melegek tucatjait. Segítsetek!

K. Matild elvetemült meleggyilkos. És náczi:

Mindannyiónk nevében mondhatom, mélységesen átérezzük a fájdalmadat. Szerelmünket elveszíteni szörnyű dolog - mégszörnyűbb azonban ha a náczi hungarizmus ragadja el tőlünk. Minden éjszaka gyújtunk egy gyertyát emlékére a menóránkban...

...mert meg fog dögleni! Az ilyen náczikkal mást nem is tehetünk, csakhogy felhívjuk éjjel 2-kor és addig szidalmazzuk amíg bele nem hal! Nincs mese. Aki meglátja, az jó antifasiszta szokás szerint ijedjen meg, és AZONNAL HATÁROLÓDJON EL TŐLE! Vigyázat, nagyon veszélyes. Állítólag mikor senki nem látja böfögni is szokott!


  • Név: K. Matild (szerepjátékos körökben "jewkillaamazon")
  • Tartózkodási hely: ismeretlen helyre távozott. Reméljük, hogy a pokolba!
  • Ismertető jegyek: a kép alapján könnyű megismerni. Bal karjára egy tipikus náczi jelképet, egy szívet tetováltatott. Ugye tudjuk kik tetováltatják magukat?!
  • Elfogási tanácsok: tegyünk ki neki egy pár szelet húst, arra egyből előmászik náczi odújából, majd ha előjött terítsük le egy jól irányzott "Megdöglesznáczi!", vagy netál egy "Kihalófajvagytok!" kiáltással. Skalpját küldjétek be!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése