2009. június 21., vasárnap

Leleplezett nyilasgyűlés a parlamentben

Olvasó küldte:

Drága elvtársak!

Azt hiszem, az évszázad leleplezésének lehetünk most tanúi, és most aztán végleg bebizonyosodott, hogy már abban sem bízhatunk, akiért akár az életünket is feláldoztuk volna az antifasizmus oltárán. Drága jó Mindannyiunk által Szeretett és mélyen tisztelt Miniszterelnök Urunkról kiderítettem, hogy valójában nem több, mint egy ügyesen álcázott náczi besúgó. Nézzétek csak meg a képeken: az elsőn véletlenül (valószínűleg megszokásból) kedvenc nyilascsíkos nyakkendőjét vette fel, és bár a képen nem látszik, de én Hiller István arcáról leolvastam, hogy Gyurcsánytól jobbra a képen már nem láthatóan ott ül Kóka elvtárs, aki éppen Holokauszt™-ot tagad, Gyurcsány pedig lelkesen tapsol neki. Hát hogy engedhet meg magának pártunk egy ilyen aljas návzi vezetőt?



"Juhú, jön a kedvencem, a nyilas-zászló!"


A második kép Gyurcsány miniszterelnöki eskütételén készült, és jól látható a képen a nyilascsíkos zászló, amit véletlenül elfelejtettek álcázni, de egy szemfüles antifasiszta hős, a félelemtől reszketve bár, de mégiscsak vette a bátorságot hogy készítsen róla egy felvételt, bizonyságot téve arról hogy micsoda borzalmas náczi fertő lepi el már a parlamentet is.



"A nyilas-zászlót tartó SS-tiszt ugye csak véletlenül van ott..."


Itt van egy videó amiből állítólag a képek származnak, de én már a képektől is úgy megrémültem hogy ezt már meg se merem nyitni: http://www.youtube.com/watch?v=KhkgUcsUHiQBaráti üdvözlettel,

G.G.

Ui.: Július hónapban összesen 13 alkalommal rettegtem nyilascsíkos zászlótól, négyszer jutott eszembe a Holokauszt™ 600.000.000 ezer millió áldozata közül legalább tíz, és még egy melegfelvonuláson is részt vettem. Már a hónap végén kiállítottam és elküldtem ezekről a számlát, ahogy szoktuk, de az átutalás még nem érkezett meg pedig már 20-a is elmúlt. Kérlek, nézzetek utána!


Köszönjük leveled! Megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy felszámoljuk ezt a nyilasfaszista terrorszervezetet! Az általad említett számláról nem tudunk semmit, a pénzt meg elittuk, és az apróból higitót vettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése