2009. június 21., vasárnap

Ezt azért mi sem gondoltuk volna...

Olvasónk szomorú hírt közölt velünk emailben, el sem hittük volna ha állításait nem támasztja alá egy képpel. Kicsi, a minősége rossz, de a mienk. És bizonyít.

Kedves antiújfaszista elvtársak: dédelgetett ideiológiánk tökéletesítője

MAGA IS NÁCZI VOLT!!!


Ugye tudjuk kik lengetik a karjukat összevissza (a Parkinson-kóros elvtársakon kívül persze...)?

Javaslom, hogy azonnal támasszuk fel az áruló Lenint és akasszuk fel! Hogy merészel ilyet? Szögesdróttal összekötözve, arccal a föld felé gödörbe a szüleivel is! Félelmet kelt bennem és sok millió csendes kisnyugdíjasban ez a náczifasiszta ember. Felháborító amit művel, elhozza nekünk az Nagy Csillagot keletről, és közben ő maga is nárczista eszméket vall?! Micsoda képmutatás.

Ne aggódjatok kedves barátaim, bőséges anyagi források állnak rendelkezésünkre hogy elmenjünk és meggyalázzuk ezt a szélsőségest (igen, le fogjuk hugyozni).


Olvasó levele:

Náczivadász Pajtások!

Szenzációs leleplezés! LENIN NÁCZI VOLT!!!!
Nekem már régóta gyanús volt, de most lebukott, mint a gyöngyhalász!
Vova, Vova! Ejnye no! Mibe keveredtél?!
Mert ugye tudjuk, hogy akik nagyon ágálnak a jobboldali eszmék ellen, azok látens náczik.


Üdv:
Pinokkijó


U.i.: külön fájdalom nekem, hogy csalódottságomban le kell szednem a falamat tapétaként borító vörös csillagos zászlókat. Csak nehogy Csegevaráról (áldott legyen a béke-forradalmárunk emléke) is kiderüljenek ilyesmik, mert akkor kénytelen leszek kimeszelni. Apropó, nem tudjátok hol lehet intim testrészről tetoválást eltávolítani? Leninnek mennie kell. - a szerk.





***UPDATE: Olvasói komment

Elöször megdöbbentem, majd retteges lett urra rajtam, ami meg most sem mult el! Hat mar senkiben sem bizhatunk?

En meg ezt a kepet talaltam!:



Azt hittem rosszul latok, de aztan meglattam a bakancsban menetelö egyenruhasokat es minden ketsegem eloszlott. Hiszen, gondolom nem kell mondanom kik menetelnek egyenruhaban es bakancsban!

Elvtarsak! Hat mar a reg halott peldakepeink is megnaczulnak! Igaza volt Kolompar baratunknak! Terjed a naczizmus, es ha nem alljuk utjat most, rövidesen nem is tudjuk majd utjat allni!
Senkiben sem bizhatunk, mindenki gyanus!
Elhatarolodom!

Es rettegek!!!

No commment. Bálványaink sorra dőlnek le. Szomorú vagyok. Koba! MÁR TE IS?! Ki lesz a következő? Azonnal új példaképekre van szűkségünk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése